Kerékpár

Nyárzáró kerékpáros sikerek a pilisben.

Hatalmas „meglepetés” sikert értek el egyetemünk hallgatói kétkeréken!

Nagy büszkeséggel tölt el, hogy bár hazánkban – jelen időszakban – a kerékpáros rendezvények igencsak megritkultak, egyetemünk hallgatói a TFSE kerékpár szakosztály égisze alatt mégis büszkén és nagy lendülettel gyűjtik a kilométereket az ország több helyszínén. A Moonbike2020 projektben segítettünk elérni a holdra, sőt már el is indultunk vissza! És ehhez alig kellett több, mint 30 nap! Virág és Tamás fáradtságot nem ismerve tekernek itt is, de most igazán megleptek minket – és saját magukat is! Nagy meglepetésre rendkívüli híreket kaptunk tőlük a napokban! Álljon itt Virág beszámolója egy pár kép társaságában:

Borosnyay Virág beszámolója:

„Aug. 30-án, vasárnap rendezték a Pilis kupa hegyi időfutam I. fordulóját, amelyen ketten vettünk részt (Borosnyay Virág, Molnár Tamás) TFSE színekben a kerékpár szakosztály támogatásának köszönhetően. Ugyan nem kifejezetten kerékpárosok vagyunk, mindketten triatlonozunk, de a karantén alatt lustálkodás helyett tisztességesen gyűjtöttük a kilométereket, így gondoltuk kipróbáljuk magunkat ebben a műfajban is. A pálya Esztergomtól Pilismarótig nagyjából sík volt (12km), ott viszont felkanyarodtunk a hegy felé és egészen Két-bükkfa-nyeregig másztunk (újabb 12km). Igazán embert próbáló emelkedő volt, a végén a 12%-os meredekséget is elérte, szerencsére ott már sokan szurkoltak és megadták az utolsó energiákat a célbaéréshez. Mindketten kihoztuk magunkból a maximumot, Tomi az Elit 1-es korcsoportban 3. lett, nekem (Virág) szoros versenyben (2 mp előnnyel) sikerült megnyernem a női versenyt. Köszönjük a lehetőséget, szép eredményekkel és jó élményekkel gazdagodtunk!”

Gratulálunk és nagyon sok hasonló szép eredményt kívánunk a jövőben!

A verseny eredményei: https://kulloszaggatok.hu/rendezvenyek/xii-pilis-kupa-kerekparos-hegyi-egyeni-idofutam-bajnoksag-i-fordulo/nevezesi-lista-pilis-kupa-i/?fbclid=IwAR3IpE8Ee_Jldsp0_gYHGOJ7cP95ymiFMKKuap7-Dug94PE_bzLQW-7PpPw